Finnes: 40 antropologer med expertkunskaper

Inför World Anthropology Day, den 18 februari, har Sveriges Antropologförbund skapat en lista där vi samlar några av Sveriges främsta antropologer och deras expertkunskaper. Listan riktar sig till journalister och allmänheten som söker antropologisk kunskap inom ett visst tematiskt eller geografiskt område.

Vill du som antropolog stå med på listan? Ta kontakt med SANTs styrelse

Till SANTs expertlista Antropologer och ämnesområden

För att ytterligare fira denna dag har vi också tagit fram en folder som på ett lättillgängligt sätt sammanfattar vad antropologisk kompetens innebär. För att skriv att skriva ut foldern. välj inställningarna dubbelsidigt och vänd längs kortsidan. Vik foldern på tre.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

WordPress.com-logga