SANT 2020 och corona

SANT 2020 och corona. (For English, see below)

SANT 2020 planeras att hållas i Lund den 8-10 maj.

Vi vet ännu inte hur de senaste veckornas spridning av coronaviruset kommer att påverka  möjligheten att genomföra konferensen. SANTs styrelse och Lunds organisationskommitté är uppmärksamma på utvecklingen och kommer givetvis att följa rekommendationer och beslut från berörda myndigheter (Folkhälsomyndigheten, Lunds universitet, regeringen, osv).

Tills vidare utgår vi från att konferensen kan hållas och temat känns onekligen mer relevant än någonsin. Men vi kommer att vänta med att öppna registreringen till 1 april. Det finns ingen anledning att betala in avgifter redan nu, med tanke på hur oklar situationen är.

Om läget förändras och vi beslutar att ställa in eller skjuta upp konferensen kommer vi snarast delge er information om det via SANTs hemsida, SANT-konferensens hemsida, SANTs Facebooksida och emaillistor.

SANTs styrelse diskuterar också en plan B för själva årsmötet.

Vänliga hälsningar,

SANTs styrelse

———–

English version:

SANT 2020 and Corona

SANT 2020 is planned to take place in Lund 8-10 May.

We do not yet know how the spread of the corona virus in recent weeks will affect the possibility of holding the conference. The board of SANT and Lund’s organizational committee pay careful attention to the development and will follow the recommendations and decisions issued by the relevant authorities (the Public Health Agency of Sweden, Lund University, the Government, etc).

For now, we can just optimistically assume that we will be able to hold the conference as planned. After all, the conference theme is more relevant than ever. We will however postpone the opening of the registration until 1 April. There is no reason to pay the conference fee already now, the unclear situation considered.

If the situation changes and we decide to cancel or postpone the conference, we will promptly share that information with you via SANT’s website, SANT conference’s website, SANT’s Facebook page and email lists.

The board of SANT currently discusses a plan B for the annual meeting.

Best regards,

The board of SANT